خاطرات کاغذی

شوالیه‌های عدالت

خاطرات کاغذی

ببینید | شهر بچه‌ها

«شهر بچه‌ها» سرزمینی بود با مشخصات کامل یک زندگی شهرنشینی البته با ساکنانی که همگی در سنین پایین کودکی بودند. با توجه به اعتقاد بچه‌ها به این افسانه که بچه‌ها را لک‌لک‌های مهاجر از سرزمینی دور برای پدر و مادر‌ها هدیه می‌آورند، حالا در این کارتون بچه‌ها می‌توانستند به نوعی نظاره‌گر زندگی قبلی خود باشند! در این شهر هر بچه‌ای برای خود خانه‌ای زیبا و رنگارنگ داشت و بسیار پرانرژی در حال زندگی ماجرا‌های خود بود، تجربه می‌آموخت و قدرت خود در زندگی روزمره را محک می‌زد تا این‌که بالاخره روزی لک‌لکی سراغش بیاید و او را به دنیای آدم بزرگ‌ها ببرد.
کد خبر: ۱۴۶۷۲۵۳
نویسنده مریم فلاح - نویسنده و پژوهشگر
تعداد بازدید : 11

ناگفته نماند که در این شهر یک شخصیت منفی هم زندگی می‌کرد با چندتا بچه نوچه که او را رئیس خطاب می‌کردند. رئیس خیلی دوست داشت که جای بابانوئل را بگیرد و برای رسیدن به هدفش سعی داشت اسباب‌بازی‌های زیادی را مال خودش کند و....حسین باغی، راوی ماجرا‌های شهر بچه‌ها بود.

فریبا شاهین‌مقدم، زهرا آقا‌رضا، شوکت حجت، هدیه نادی‌شهری، شایسته تاجبخش، مهتاب تقوی، جواد پزشکیان و اعظم سادات‌دلبری از جمله صداپیشگان این کارتون دوست‌ داشتنی بودند.

شهر بچه‌ها (با عنوان اصلی: Baby follies) به معنی «حماقت‌های بچگانه» محصول سال ۱۹۹۳ کشور فرانسه بود که توسط دنیس اولیوری کارگردانی شد. سرژ روزنزوایگ و کلود پروتی، تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشتند. موسیقی این مجموعه کارتونی توسط جرالد اولیویری و خاویر کوبو اجرا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها